loading...
MSBIN دانلود
میلاد بازدید : 99 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (2)

اپلیکیشن WhatsApp Messenger 2.12.402 مسنجری قدرتمند و هوشمند می باشد که امکان تماس صوتی ، ارسال و دریافت پیام متنی، تصاویر، یادداشت های صوتی و پیام های تصویری را برای شما فراهم می کند. همچنین در این برنامه امکان چت به صورت گروهی نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های این مسنجر می توان به تاریخچه چت و ایمیل، محیط کاربری زیبا همراه تصویر زمینه دلخواه، اشتراک گذاری، دریافت پیام به صورت آفلاین، اضافه کردن دوستان به صورت اتوماتیک و … اشاره کرد.

میلاد بازدید : 72 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

 Internet Download Manager 6.25 Build 10 Final Retail یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ....... اشاره کرد

 

 

میلاد بازدید : 89 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

OnOne Perfect Resize 9.5.0.1640 Premium Edition یکی از پلاگین ها کار بزرگ کردن عکس ها را بدون افت کیفیت انجام می دهد. اگر یک کاربر بخواهد چنین کاری انجام دهد علاوه بر این که زمان و دقت و البته دانش بالایی نیاز دارد کار بسیار دشواری هم هست و البته محدودیت هایی هم دارد ولی مثلا با پلاگینی به نام OnOne Perfect Resize می توان همین کار را در طول زمانی بسیار کوتاه تر و البته بدون دانش خاص امکان پذیر ساخت. این نرم افزار که نسخه بعدی از نرم افزار Onone Genuine Fractals می باشد قابلیت های متعددی نیز دارد.این پلاگین که از سافت 98 دانلود میکنید به مانند نمونه های قبلا برروی نسخه های مختلف فتوشاپ قابل نصب و اجرا بوده با دو سیستم 32 بیت و 64 بیت سازگاری داشته . در منوی اصلی نرم افزار گزینه های مختلف وجود دارد که کاربر می بایست ضمن تغییر آن ها اندازه دلخواه را با توجه به کیفیت تصویر اصلی به دست آورد. گاهی لازم است نویزها را در تصاویر کم و زیاد کند و یا تغییرات دیگری ایجاد نماید. OnOne Perfect Resize نسبت به نسخه های قبلی تا حدود زیادی هم بهینه شده و Performance بهتری را ارائه می دهد.

میلاد بازدید : 63 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

Restore Point Creator 2.6 Build 12 Final ابزار سیستمی System Restore که در ویندوز وجود دارد کاربر را قادر میسازد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل برگرداند. برای مثال ممکن است شما با نصب یک نرم افزار یا سخت افزار جدید در سیستم باعث به وجود آمدن یک مشکل جدی در آن شوید. این مشکل میتواند به علت وجود ناسازگاری درایورهای سخت افزار یا هر عامل دیگری باشد. اگر در این هنگام قابلیت System Restore در ویندوز شما فعال بوده و تنظیم شده باشد به سادگی میوانید ویندوز را به حالت قبل از نصب سخت افزار یا نرم افزار برگردانید، Restore Point Creator نام نرم افزاری کم حجم و رایگان جهت مدیریت و ایجاد نقاط بازگردانی در System Restore ویندوز میباشد که کاربران با استفاده از آن قادرند نقاط Restore موجود در System Restore ویندوز را ویرایش، حذف و یا ایجاد کرده تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل بازگردانی کنند .

میلاد بازدید : 60 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

System Monitor II 21.0 آیا می خواهید که اطلاعات و روند فعالیت های قسمت های اساسی کامپیوتر خود را در هر لحظه نظارت کنید؟ البته این کار را هم اکنون از طریق پنجره Task Manager ویندوز می توان انجام داد. اما اگر شما بخواهید این قسمت در صفحه دسکتاپ شما همیشه باشد باید گجت System Monitor II را که برای این کار طراحی شده است را نصب کنید. System Monitor II تمامی هسته های CPU را با میزان استفاده از هریک از هسته ها، میزان استفاده از RAM (وهمچنین درجه حرات سی پی یو را به شما نمایش می دهد.این گدجت برای ویندوز ویستا و سون طراحی شده است.امکان تغییر رنگ ها و رابط کاربری برنامه و همچنین دسترسی سریع به پنجره Task Manager ویندوز با دابل کلیک کردن بر روی پنجره و تغییر بزرگ نمایی پنجره و نمایش میزان درجه بندی سیستم از دیگر امکانات این برنامه کم حجم و رایگان می باشد.

میلاد بازدید : 70 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

VueScan Pro 9.5.08 Final نرم افزار حرفه ای و در عين حال ساده ای است كه برای اسكن با كيفيت تصاوير بكار می رود. اين نرم افزار كيفيت اسكن تصاوير و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه اي افزايش داده و نتيجه ی بهتری در خروجي ارائه می دهد. همچنين دارای تنظيمات قدرتمند و پيشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزايش كيفيت تصاوير اسكن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint يكي از محبوبترين و پركاربردترين نرم افزار های اسكن تصاوير به شمار رفته و توسط بسياری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گيرد.

میلاد بازدید : 58 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)

SUMo 3.13.5.259 Final اگر دقت داشته باشید که سیستم خود را همواره به روز کنید مطمئنا مشکلات شما با سیستم کمتر می شود. این به روز رسانی شامل کلیه نرم افزارهای موجود در سیستم مثل: مرورگر اینترنت، برنامه های گرافیکی، بسته های امنیتی، درایورها و کلاً تمامی نرم افزارهایی که به هنگام اتصال به شبکه از آن بهره می برید و ... می باشد و اگر به روز رسانی آنها برای شما کاری سخت است، نرم افزار کاربردی SUMo شما را از سردرگمی برای بروز رسانی سیستم نجات می دهد. موتورهای قدرتمند این نرم افزار بدون ایجاد کوچکترین خللی در کار سیستم همواره به دنبال یافتن جدیدترین بسته های آپدیت ارائه شده توسط کمپانی های نرم افزاری است تا سیستم شما را در همان لحظه اول با جدیدترن بسته ها بروز نماید .

میلاد بازدید : 67 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)

Aurora 3D Barcode Generator 4.11.7  یک نرم افزار بسیار عالی در زمینه ساختن بارکد هست که برای شما 30 قالب از قبیل seperti QR Code, Code 39, Code 128, Interleaved 2 of 5, UPC / EAN, Data Matrix, dll را فراهم می کند . بعد ساخت بارکد مورد نظر می توانید آن را به صورت PNG, JPG, BMP, SVG, TIFF, dll ذخیره کنید . بارکد ساخته شده را می توان به صورت مستقیم به دیگر برنامه ها کپی کرد .

میلاد بازدید : 61 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

WinToFlash 0.8.0100 حتما برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید ویندوز خود را از روی حافظه های جانبی بوت و نصب کنید، برای این قابلیت تنها کافیست از این نرم افزار استفاده کنید. WinToFlash ابزاری مفید که به شما امکان انتقال کامل فایل های نصب ویندوزهای XP, 2003, Vista, 7, 8 را در فلش ها و کارت های حافظه USB می دهد. این بدان معناست که شما پس از کپی، می توانید ویندوز خود را از روی فلش نصب کنید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 325
  • بازدید ماه : 1,713
  • بازدید سال : 12,821
  • بازدید کلی : 60,201
  • کدهای اختصاصی