loading...
MSBIN دانلود
میلاد بازدید : 73 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

 Internet Download Manager 6.25 Build 10 Final Retail یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ....... اشاره کرد

 

 

میلاد بازدید : 60 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

Free Download Manager 3.9.5 Build 1531 Final یکی از نرم افزار ها قدرتمند در زمینه مدیریت دانلود است که با یک رابط کاربری واضح، شیوه ای خاص و استفاده آسان در مدیریت دانلودهایی که از اینترنت دارید برای شما بسیار مفید خواهد بود. FDN نرم افزاری 100% مطمئن و یک برنامه منبع باز تحت مجوز GPL است. Free Download Manager تمام ویژگی هایی که شما از یک نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند انتظار دارید را برای شما فراهم نموده است که از میان آن ها می توان به دانلود از تورنت، زمانبندی شروع و پایان دانلود، نمایش اطلاعات فایل، دانلود ویدئو های فلش، بهینه سازی سرعت اینترنت، پشتیبانی از پروتکل بیت تورنت و... اشاره نمود. علاوه بر تمامی ویژگی های ذکر شده، FDN با تقسیم کردن فایل های دانلودی به چندین قسمت و دانلود هر یک به صورت جداگانه، باعث افزایش سرعت دانلود خواهد شد.

میلاد بازدید : 48 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

EagleGet 2.0.3.3 با اینکه هنوز دانلود منیجر نوپاییست ولی با امکانات و قابلیتهای خوبی کار خود را شروع کرده و با توجه به وعده های سازنده اش, می توان آینده ی بهتری را برای آن پیش بینی کرد.

میلاد بازدید : 334 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

Internet Download Accelerator 6.1.1.1443 برنامه اي بسيار قدرتمند براي مديريت دانلود هاي شما. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود ميتواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود ميباشد. و همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا ميبرد. كه ميتوانيد به راحتي از پروتكل هاي Http ، Https ، Ftp به راحتي و با سرعت بالا فايل دريافت كنيد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت دريافت پوسته براي زيبا ترشدن محيط نرم افزار و همچنين قابليت سفارشي شدن و دريافت پلاگين براي برنامه ميباشد. برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. اين نرم افزار قابليت همگام سازي با انواع مرورگرهاي موجود ميباشد.

میلاد بازدید : 77 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager 6.23 Build 3 Final Retail یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 1,741
  • بازدید سال : 12,849
  • بازدید کلی : 60,229
  • کدهای اختصاصی